Få skriva av mej ibland..

Bläää på mej! Nej men mitt liv går som en berg och dalbana just nu...Vissa stunder mår man så sjukt bra och vissa har man lust och bara försvinna och det beror lite på kompisar och så :/ Men min familj och några få vänner som man har sms kontakt med gör en att må så bra och lyftas frås 0 till 100 liksom
Ibland har man tankar om, Varför är jag med dom, Varför mår jag dåligt, Kan jag lösa det och man vet liksom inte vad man ska göra. En grej till som surrar i huvudet är väl att byta skola...Vill börja om och må bra! Men jag är så feg och vågar inte ta det steget, Är väl rädd för att inte få några vänner och den nya skolan inte är bra men, Ibland känns det som om jag inte har något alternativ? Sen tänker man på hur det var när man var liten? Inga problem, Inga KOMPIS problem och man hadde den personen som man kunde berätta allt för! Just nu känns det som om jag inte kan lite på nån..Så fort jag öppnar min mun så sprids det på 1min, OCh det är liksom inte kul..Jag är så van vid att ha en BÄSTA kompis, som man var hur tajt med som helst...Och sen när det ändras så blir det så sjukt svårt att vänja sig vid att man får gå till andra kompisar istället för henne. Jag är absolut inte sur på varken mina kompisar eller någon annan det är just jag som inte mår bra och det är svåra tider just nu men man får kämpa på och vänta på bättre tider :( ♥
Nog med deep shit! Jag ska snart ut och möta min fina granne Mira! Ska förmodligen träna sen ;D
Puss
/ Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0