Right her, Right now

Hejsan!
Dagen har varit båda bra och dålig :s Gick till fyra och min ögon har kliat konstant HELA TIDEN..., Det var väl det dålig
När jag och micaela kom hem gjorde vi mackor och stte oss på min altan med musik och spanska! Vi har pluggat och bara varit :)
Imorn går jag till 13.20 SOFT Ska kanske in till farsta med fina Ida! ♥
Helgen kommer spenderas med kompisar och massa mys
Ska med några till kompisar till Ebba och kolla på ESC ♥ Myyyyyss
Söndag är det morsdag ;) Har inte köpt något hihi :/ Men ska förmodligen köpa nåt imorn ;D
Vi håller på att steka kyckling och det blir kyckling Wraps mmmm....
Eller nej nu ljög jag, Micaela steker kyckling jag bloggar och är inne på datan :-)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0